منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


زاک مویکاسا جان سالم به در برد!

 

ممکن است او را بشناسید،شاید هم نه!زاک مویکاسا فایتر نیمه سنگین وزن سازمان GLORY که به دلیل مشت های سنگینش مشهور است.طبق برنامه ریزی ها او در GLORY 29 کپنهاگن و در یک سوپرفایت می بایست با زین الدین هَمورلَین مبارزه کند اما  بنا به گفته سایت BloodyElbow.com هفته پیش اتفاقی برای او افتاد که جالب است بدانید.او در راه بین خانه و باشگاه توسط چند سارق متوقف شد.حال بهتر است داستان را از زبان خود مویکاسا بشنوید.

"خُب آنها من را متوقف کردند،به سمت اتومبیل آمدند،در را باز کردند و اسلحه را به سمت سرم گرفتند.ماشین و خود من را گشتند;پولم را هم گرفتند.بعد شخصی که اسلحه داشت خواست تا به سمت من شلیک کند.ماشه را چکاند اما هیچ اتفاقی نیافتاد.سپس شروع به هیاهو کردند و دور شدند.این دومین بار بود که در افریقای جنوبی می خواستند من را بکشند.وقتی رفتند من نگاه کردم تا ببینم آنها چه چیزی برده اند.فهمیدم که پاسپورتم را هم برده اند.لحظه نارحت کننده ای برایم بود چون پاسپورتم از کنگو بود نه از افریقای جنوبی و کنگو در آن لحظه به من پاسپورت دیگری نمی داد و من در فکر این بودم که مبارزه ام را کنسل کنم چون چند ماهی طول می کشید تا پاسپورت جدیدی برایم صادر شود.احتمالاً چندین مبارزه را از دست می دادم".

ولی قسمت جالب این است که پس از پیشنهاد پاداش 1000 دلاری برای بازگرداندن پاسپورت،آنها پاسپورت را بازگرداندند و حال او می تواند برای مبارزه آماده شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 18 فروردين 1395برچسب:GLORY,GLORY 29,کپنهاگن,زاک مویکاسا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com